viernes, abril 27, 2007

Inspector Gadget


Aquí tenim al Gerard "Bisbal" Baches. No us penséssiu pas que és un patós o alguna cosa per l'estil, ja que li he dit Inspector Gadget. Això ve perquè ell vol ser investigador, inspector o criminòleg, no m'en recordo bé. Del que sí que n'estic segur és que és un criminal, fotent aquí de David Bisbal, t'haurien de detenir!!
Pobre noi, no! que sinó aquest estiu em quedo penjat :( perquè ell és un dels molts que van a Sant Feliu de Guíxols a estiuejar (no entenc com, però mitja Salle ha anat a petar en aquell poblet dels collons o a Platja d'Aro, que està al costat). Ara el tenim acabant segon de batxillerat, perquè el molt capullo és com jo, un putu vago dels pebrots, però bé, dintre de pocs anys m'anul·larà les multes que em posin, em colarà a llocs i tot allò que un madero pot fer, per tant, ara toca fer-li la pilota molt :P
Aquí clausuro la segona entrega d'"Amics de pel·lícula", una altra vegada sense dir res, però significant molt. Pels qui us sembli que dic poc, aneu-vos-en a la merda, per als altres, dir-vos que s'aniran retocant i afegint i traient cosetes ;)
De moment, llarga vida a Baches, Manit i Ignasi (que sóc jo).

No hay comentarios.: